Šios pirkimo taisyklės (toliau – Taisyklės) reglamentuoja interneto svetainės www.kuciuvakariene.lt (toliau – Svetainė) naudojimo ir patiekalų rinkinių įsigijimo sąlygas. Naudodamiesi Svetaine ir atlikdami užsakymą, jūs patvirtinate, kad susipažinote su Taisyklėmis, jas suprantate ir sutinkate jų laikytis.
1. Bendrosios nuostatos
1.1. Svetainę www.kuciuvakariene.lt valdo įmonė MB UM Solutions, juridinio asmens kodas 304777483, adresas Sedulinos al. 11-90, LT-31124 Visaginas (toliau – Platformos valdytojas).
1.2. Svetainė veikia kaip tarpininkavimo platforma, suteikianti technines priemones tarp pirkėjų (toliau – Klientas) ir kavinių / maitinimo įstaigų Kaune ir Vilniuje (toliau – Kavinės).
1.3. Svetainė nėra maisto gamybos ar tiekimo įmonė – visi patiekalai gaminami, pakuojami ir perduodami Klientams tik „Kavinių“ atsakomybe.
1.4. Naudodamasis Svetaine Klientas patvirtina, kad turi teisę sudaryti sandorius pagal Lietuvos Respublikos įstatymus.
2. Paslaugos pobūdis
2.1. Svetainėje Klientas gali įsigyti paruoštus tradicinių Kūčių patiekalų rinkinius, kuriuos Kavinės pagamins ir paruoš atsiėmimui Kūčių dieną nurodytu laiku ir adresu.
2.2. Klientas užsako per Svetainę, o paslaugą (patiekalų pagaminimą, pakavimą ir perdavimą) suteikia Kavinė.
2.3. Platformos valdytojas neatsako už:
– patiekalų gamybos procesą;
– patiekalų kokybę, sudėtį, alerginus;
– patiekalų kiekį ir supakavimą;
– atsiėmimo vietų darbo laiką ir aptarnavimą.
Visa ši atsakomybė tenka užsakymą vykdančiai Kavinėi.
2.4 Partneris Kaune - Kavinė „Volteris“. Adresas: Raudondvario plentas 146, Kaunas. Valdoma įmonės: J. Venclovienės Įmonė, juridinio asmens kodas 135081244, maisto tvarkymo pažymėjimo numeris 33MTSPĮ-65.
2.5. Partneris Vilniuje - Kavinė „Agotos gryčia“. Adresas: Šeškinės g. 59A, LT-07159 Vilnius. Valdoma įmonės: UAB Egira, juridinio asmens kodas 121411319, maisto tvarkymo pažymėjimo numeris 69M2-3906.
2.6. Klientas supranta, kad už gamybą atsakinga tik ta Kavinė, kurią jis pasirenka užsakymo metu pagal miestą.
3. Užsakymo pateikimas ir apmokėjimas
3.1. Užsakymai priimami tik per Svetainę pateikiant reikalingą informaciją: pasirinktą rinkinį, kiekį, kontaktinius duomenis.
3.2. Užsakymas laikomas patvirtintu tik tada, kai Klientas gauna elektroninį užsakymo patvirtinimą.
3.3. Apmokėjimas atliekamas elektroninėmis priemonėmis Svetainėje.
3.4. Už patiekalus / patiekalų rinkinius pinigai nėra grąžinami, nes tai yra vienkartiniai, šviežiai gaminami, pagal užsakymą ruošiami maisto produktai.
3.5. Klientas privalo įsitikinti, kad užsakymo informacija yra teisinga. Netikslumai gali lemti užsakymo negaliojimą be kompensacijos.
4. Patiekalų atsiėmimas
4.1. Patiekalų rinkiniai atsiimami tik Kūčių dieną Kliento pasirinktoje Kavinėje ir Kavinės nustatytu laiku.
4.2. Klientas privalo atvykti laiku, nes Kavinės gali turėti griežtą atsiėmimo grafiką.
4.3. Jei Klientas neatvyksta atsiimti rinkinio nurodytu laiku, pinigai nėra grąžinami, o rinkinys gali būti utilizuotas dėl maisto saugos reikalavimų.
4.4. Atsiimdamas Klientas privalo patikrinti pakuotę ir patiekalų kiekį. Vėliau pretenzijos dėl vizualiai pastebimų trūkumų nepriimamos.
5. Kavinių atsakomybė
5.1. Kavinė yra atsakinga už:
– patiekalų gaminimą pagal galiojančius teisės aktus ir higienos normas;
– tikslią patiekalų sudėtį, kokybę ir alerginių medžiagų pateikimą;
– saugų maisto supakavimą ir perdavimą Klientui;
– bet kokias problemas ar neatitikimus, susijusius su pagamintu rinkiniu.
5.2. Bet kokios pretenzijos dėl patiekalų kokybės, sudėties ar pateikimo turi būti teikiamos tiesiogiai Kavinėi, kuri gamino rinkinį.
6. Platformos valdytojo atsakomybės ribojimas
6.1. MB UM Solutions nėra maisto produktų gamintojas ar tiekėjas, todėl neatsako už maisto kokybę ar už vizualinius neatitikimus tarp nuotraukų ir realaus pateikimo bei neatitikimą aprašymams.
6.2. Platformos valdytojo atsakomybė apsiriboja Svetainės techniniu funkcionalumu ir užsakymo informacijos perdavimu Kavinėms.
6.3. Platformos valdytojas neatsako už Kliento ar Kavinės klaidas, netikslumus ar neveikimą (pvz., pavėluotą atsiėmimą, klaidingus duomenis, gamybos vėlavimus ir pan.).
7. Atšaukimo ir pinigų grąžinimo politika
7.1. Dėl gamybos proceso specifikos patiekalai ruošiami tik pagal individualius užsakymus.
7.2. Todėl užsakymų atšaukimas neįmanomas, o pinigai negrąžinami nuo apmokėjimo momento.
7.3. Jei Kavinė negali pagaminti rinkinio dėl force majeure aplinkybių, Klientas turi teisę į:
– alternatyvų rinkinį, arba
– pinigų grąžinimą, kurį vykdo Kavinė (ne Platformos valdytojas).
8. Asmens duomenų tvarkymas
8.1. Kliento duomenys tvarkomi vadovaujantis BDAR ir kitais galiojančiais teisės aktais.
8.2. Duomenys perduodami tik reikalingoms šalims – Kavinėms, kurios gamina Kliento užsakymą.
8.3. Duomenys neteikiami tretiesiems asmenims, išskyrus įstatymų nustatytus atvejus.
9. Baigiamosios nuostatos
9.1. Platformos valdytojas turi teisę keisti Taisykles, apie tai paskelbdamas Svetainėje.
9.2. Klientui rekomenduojama perskaityti Taisykles prieš kiekvieną pirkimą.
9.3. Visi ginčai sprendžiami derybomis, o nepavykus – LR įstatymų nustatyta tvarka.
